Hart onder Riem tijdens de Corona-lockdown

Met pasen is er voor de bewoners van verschillende verzorgingstehuizen in de gemeente Ermelo gezond voor gebak en een persoonlijke kaart. Daarnaast zijn er tafelfietsen te beschikking gesteld aan de bewoners voor de mogelijkheid om ook tijdens de lockdown nog wat te bewegen.

De rotarymeetings zijn, althans minder frequent, online doorgegaan waarbij er steeds door een enthousiaste groepje Rotarians vooraf een maaltijd werd rondgebracht waarmee de lokale middenstand wel gesteund.

Daarnaast is er in mei voor de bewoners van woon zorgcentrum Kroondomein in Ermelo en hun families de mogelijkheid gegeven om elkaar op een bijzondere wijze te bezoeken. Om de vreugde compleet te maken zorgde de Rabobank Randmeren voor heerlijk gebak van bakkerij van Dongen. Dank aan Janneke Bruintjes en haar collega's voor de hulp bij de organisatie. Een bijzonder groot dank je wel aan Van Asselt Boomverzorging en Vakschilders Ermelo voor hun vrijwillige medewerking.